Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпотяване на стъкла?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вариянти за потенето много Но най-болезнения и често срещан е теч в купето Получава се по няколко причини:

    1. Спукано радяторче на парното/кранче/тръбичка
    2. Влага в мокета и запушени отводни канали на дъното
    3. Спукано/отлепено предно стъкло и/или уплътнения по купето



    Най-безболезнения вариянт е филтъра на купето, а после е запецнала клапа за вътре/вънка въздух
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от JORDANGT
      И мойте стъкла се потяха жестоко,филтъра е на две седмици,но като пусна дясното копче в най-долно положение(Max) и за 30сек. всичко е ОК.
      И при мен е същото положение на max..и става, иначе друго не помага!
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

      Comment


      • #18
        Re: Изпотяване на стъкла?

        Първоначално публикувано от morfius
        .... трябва да карам на климатик на студено, за да виждам
        Някакви съвети?
        Ако нямаш положение "макс деф"- си пусни климатика и заедно с него врътката на парното на положение 3 часа , а още на 6 без 10 мисля ще събори конденза
        Положение на вентилатора 3 или 4 Насоченост на сруята към предно стъкло и положение на изключена рециркулация "само в купето"

        п.с
        Ако всичко е наред по системата (виж препоръките по-горе) не би трябвало да седи конденза
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Crusader
          Филтъра е зхванат с две щипки,а под него е клапата с която се регулира от къде ще влиза въздуха, те. дали ще е от вън или ще циркупира вътре в купето - НЕ Я НАТИСКАЙТЕ - има вариант да я счупите.
          Айде успех!
          точно за тези две щипки щях да питам, на мойта са някак си по големи и въобще не хващат филтъра ( онзи ден разглабях ), мислех че има нещо като капаче което при мен е дало фира.... Филтъра е някъф хартиен турски - поне такъв са сложили когато са го сменяли преди 3 месеца - пишеше алфа, фиат... дали не трябва да е някакъф дебел .... някаква идея???

          а и тази клапа къде е и как изглежда - аз под филтъра видях само едно като вентилаторче - това ли трябва да е????
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от akula
            а и тази клапа къде е и как изглежда - аз под филтъра видях само едно като вентилаторче - това ли трябва да е????
            Както си извадил филтъра и виждаш вентилатора даваш контакт и натисни копчето за рециркулация само в купето и трябва клапата да скрие вентилатора демек да затвори отвора под филтъра
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Yon
              Първоначално публикувано от akula
              а и тази клапа къде е и как изглежда - аз под филтъра видях само едно като вентилаторче - това ли трябва да е????
              Както си извадил филтъра и виждаш вентилатора даваш контакт и натисни копчето за рециркулация само в купето и трябва клапата да скрие вентилатора демек да затвори отвора под филтъра
              мерси
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #22
                Освен вси4ки гореизброени проблеми искам да ви кажа,4е това си е и 4исто физи4ески проблем.От разликата в температурата се изпотявя стъклото,карал сам доста модели коли и вси4ки се потят за момент.Друг е вапроса,4е ако от някаде влиза влагата отвън по-бавно се оправя.Наи-добре е температурата да е по възможност наи-близка до външната.Тогава наи-бързо се оправя,разбира се,ако вси4ко друго е наред
                Alfa Romeo 145 QV 2000

                Comment


                • #23
                  старата кола ми се потеше за нема нищо - не и бачкаше клапата за външрн въздух - вкл./изкл. - сейм шит.

                  новата си и работи и няма проблеми с изпотяване ...
                  Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                  Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                  Comment


                  • #24
                    Доколкото знам на задните калници има клапи за отвеждане на въздуха и когато е включено копчето за циркулация само вътре в купето - тези клапи се затварят. Ако нещо са развалени, въздухът си се върти само в купето и тогава е много трудно отпотяването. Това като възможна причина за проблема.
                    Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 I.E. 8V 103 hp

                    Comment


                    • #25
                      Абе аз за тази клапа съм чувал че се намира под дясната чистачка ( зад жабката) ама то 145/6 е много адвансед модел може и на калниците да има
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от charmario
                        Доколкото знам на задните калници има клапи за отвеждане на въздуха и когато е включено копчето за циркулация само вътре в купето - тези клапи се затварят. Ако нещо са развалени, въздухът си се върти само в купето и тогава е много трудно отпотяването. Това като възможна причина за проблема.
                        как си ги измисляте само Ами като затвориш вратата и тези "клапи" не пропускат предното стъкло ще изхвръкне бря , а пътниците в движение ще се издушат

                        По-горе вече се написа от какво се изпотяват стъклата
                        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Yon
                          Първоначално публикувано от charmario
                          Доколкото знам на задните калници има клапи за отвеждане на въздуха и когато е включено копчето за циркулация само вътре в купето - тези клапи се затварят. Ако нещо са развалени, въздухът си се върти само в купето и тогава е много трудно отпотяването. Това като възможна причина за проблема.
                          как си ги измисляте само Ами като затвориш вратата и тези "клапи" не пропускат предното стъкло ще изхвръкне бря , а пътниците в движение ще се издушат

                          По-горе вече се написа от какво се изпотяват стъклата
                          Абе измислям си - не съм толко навътре да си измислям. Тук споделяме квото мислим или сме чули. Е, та аз т'ва горното съм го чул...така че не спорим...
                          Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 I.E. 8V 103 hp

                          Comment

                          Working...
                          X